sobota, 9 stycznia 2010

W samo południe





Uchwyciłam godzinę podczas fotografowania ;-)











Zainspirowana przepięknym, pomysłowym prezentem od Ity z Jagodowego Zagajnika (mojej idolki ;-))) postanowiłam przywitać się z Wami w Nowym Roku i od razu zaprosić do sypialni !

Pretekstem do obfotografowania pokoju było zawieszenie sprezentowanej ramy - miejsce idealne, jakby wyczekiwało odpowiedniej rzeczy, na razie osobiste pamiątki na ramie to ślubna upinka do wlosów i dwie pary pierwszych bucików - moje i synka, córki też nosiły ciżemki, są to zatem ponad trzydziestoletnie buciki pokoleń ! Mam nadzieję, że symbolicznie zostana przekazane kolejnym małym kobietkom w rodzinie.
Icie raz jeszcze serdecznie z całego serca dziękuję za przepiękny upominek, który tak szybko stał się osobistą pamiątką rodzinną !
Wszystkim serdeczności życzę na resztę weekendu ! Nasz zasypany śniegiem będzie bardzo domowy i troszkę nudny ;-)))
Pozdrawiam







6 komentarzy:

notonlywhite pisze...

pomysłowo-cudnie!

Ita pisze...

Wracając do domu ,właśnie tak sobie pomyślałam ,że sypialnia będzie idealnym miejscem na ramę ! Cieszę się ,że się spodobała i tak szybko znalazłaś dla niej zastosowanie !
Mam nadzieję ,że pokażesz w tym roku swój piękny dom bo wart tego. Jeszcze mi szczęka do końca nie wpasowała się na swoje miejsce po wizycie u Ciebie .
Pozdrawiam cieplutko.

aagaa pisze...

Trafiłam na Twojego bloga z bloga Ity!Ślicznie wkomponowałas ramę w klimaty swojej sypialni!
Pozdrawiam

Alexa pisze...

Witaj, ja też jestem "od Itki" ;)
Masz śliczne, cieplutkie wnętrza.
Przeczytałam o suni... bardzo, bardzo mi przykro :(
Pozdrawiam Cię serdecznie.

zieloona pisze...

Ita zrobiła Ci kochana taką reklamę,że chcąc nie chcąc trzeba do Ciebie zajrzeć.Pięknie tu i tak nieszablonowo,klimatycznie.Co do postu o synusiu-zgadzam się w 100%.Muszę się przyznać,ze mam na punkcie swojego zupełnego bzika,chociaż jak mówi moja koleżanka-syna rodzi się dla innej kobiety.Jak narazie nie myślę o tym w tych kategoriach:):)Aktualnie to my jesteśmy nawazniejszymi kobietami w ich życiu:)Pozdrawiam Ewa(również Strzelec:))

dorota pisze...

Bardzo fajny prezent w bardzo fajnym miejscu,czekam na więcej zdjęć twego pięknego domu buduję swój więc każdy pomysł jest też moją inspiracją pozdrawiam